Autismronja

Hej jag heter Ronja. Mina intressen är scouting, dans, teater, musik och jag tycker om att kost av allt. När jag var 11 gjorde jag en utredning och fick diagnosen autism och lindrig mental retardation. När jag var 24 gjorde jag en ny utredning och de tog bort lindrig mental retardation. Jag är ledare på testpiloterna.

Vill tillbaks till den tiden då jag gick i skanskvarnskolan.

Publicerad 2016-09-22 16:26:00 i skoltider, sykisohälsa,

Den bätsta tiden i mitt liv var när gick i Åk9 och 10 i skandskvarnskolan. Det var då jag måde som bäst. Jag tivdes jette bra med mina klaskompisar och lärare och övrig pärsonal. Jag saknar er vädigt mycket. Jag vill spola tillbacks till den tiden och upp leva den om och om igen. Nu är det som jag inte kan må så bra som jag gorde då. Jag har perjoder som är jett jobbiga. då vill tilaks i tden. När jag mår som semst då vill jag inte äns leva. kommer  jag någånsin få må så bra igen under en längre perjord och inte bara i små perjoder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela