Autismronja

Hej jag heter Ronja. Mina intressen är scouting, dans, teater, musik och jag tycker om att kost av allt. När jag var 11 gjorde jag en utredning och fick diagnosen autism och lindrig mental retardation. När jag var 24 gjorde jag en ny utredning och de tog bort lindrig mental retardation. Jag är ledare på testpiloterna.

sova

Publicerad 2016-09-22 22:50:21 i Livet med autism.,

borde såva men orika inte. jag vet att det låter skit knäpt men det är så det är . jag kan inte föklar vad jag menar. jag komer var sit tört i mårgon på jobbet och seket lät iriterad. när är så här tröt då får ja konsiga ider. som att jag ska tästa personle på för jag käner mig osker på de fast jag har jobbat där ett år. ialfa så önkar jag just nu att jag var "normal"

Kommentarer

Postat av: scoutmaria.blogg.se

Publicerad 2016-09-23 11:40:54

Jag har också svårt att somna fast jag är jättetrött. Börjar surfa på mobilen istället för att somna. Kan vakna mitt i natten och börja kolla på på mobilen vet att det inte är bra är jätte trött när jag ska gå upp. Är trött under mitt tolkuppdrag har inland hittar jag inte termer som jag använt massor av gånger. Som tur är så har ingen klagat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela