Autismronja

Hej jag heter Ronja. Mina intressen är scouting, dans, teater, musik och jag tycker om att kost av allt. När jag var 11 gjorde jag en utredning och fick diagnosen autism och lindrig mental retardation. När jag var 24 gjorde jag en ny utredning och de tog bort lindrig mental retardation. Jag är ledare på testpiloterna.

Intryck

Publicerad 2016-09-25 13:41:09 i Livet med autism.,

En enkel sak som att gå och handla kan vara på fästade när man inte kan solabort intyck. Men idag var det väre än vanligt pga att de hade gort om i Ica. Och när man har autism så har svårt för pliga förändringar. Det vart kaos i mitt huvud. Jag kunna kapt hadla. Jag lyckades i alla fall få med allt som jag skulle handla men jag hade nästa få en pnikatak. Med detta så vill säga att samhället inte är gjort för som som har någon typ avneuropsykiatriska funktionsnedsättningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela