Autismronja

Hej jag heter Ronja. Mina intressen är scouting, dans, teater, musik och jag tycker om att kost av allt. När jag var 11 gjorde jag en utredning och fick diagnosen autism och lindrig mental retardation. När jag var 24 gjorde jag en ny utredning och de tog bort lindrig mental retardation. Jag är ledare på testpiloterna.

Mitt bästa beslut.

Publicerad 2015-10-21 17:27:38 i

Jag  har  bytt daligvarsamhet. Det var det bästa beslut jag har tagit på länge. På mitt förra daligvarsamhet så var det mycket folk på lite utrymme. Jag mådde skit av det.För det fanns ingen stans att gå undan förutom toaletten men där vill man inte sitta. Där jag är nu så kan jag dra mig undan. Det är skönt. Jag mår beter nu. Jag trivs jätte bra på mitt nya ställe. Jag mår bra av att vara där. Om jag mår dåligt när jag kommer dit så mår jag bra när går där ifrån .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela