Autismronja

Hej jag heter Ronja. Mina intressen är scouting, dans, teater, musik och jag tycker om att kost av allt. När jag var 11 gjorde jag en utredning och fick diagnosen autism och lindrig mental retardation. När jag var 24 gjorde jag en ny utredning och de tog bort lindrig mental retardation. Jag är ledare på testpiloterna.

Vad barn pratar om på tunnelbanan.

Publicerad 2014-12-17 08:57:07 i

Det är ganska kul att lyssna på vad barn patarom.
De ena vill att det ska vara mindre sol och att tele2arena ska vara gord av choklad.  
Och så ser de att Zlatan har råd med mobiler. och så vill de ha chokladfontän och de fatar inte vad de ska ha en dator mus till. Själv så tycker jag att solen skiner för lite iallafall i Stockholm. Jag känner mig gammal när barn säger att de inte fattar vad de ska ha en data mus till.

Kommentarer

Postat av: Scoutmaria

Publicerad 2014-12-18 08:52:45

Barn är roliga och spontana det är roligt att lyssna på de. Jag saknar solen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela